De zomer is begonnen - Reisverslag uit Baldissero Canavese, Italië van JorisDamanhur - WaarBenJij.nu De zomer is begonnen - Reisverslag uit Baldissero Canavese, Italië van JorisDamanhur - WaarBenJij.nu

De zomer is begonnen

Door: joris

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2014 | Italië, Baldissero Canavese

Het is weer tijd voor een update, ik zit inmiddels 6 weken in damanhur en deze week is de warmste tot nu toe. Terwijl ik dit schrijf is het buiten 35 graden en in mn carven ongeveer 40. Gelukkig is het in het huis nog lekker cool dus zal ik hier mijn schuilplaats voor de zon van maken.

Afgelopen dagen was iedereen druk met de grote schoonmaak voor de zonnewende. De viering begint aankomende zondag en bestaat uit 3 rituelen waarvan de laatste op 21 juni plaatsvind.

3 weken terug heb ik de cursus: past lives gedaan, was interessant om mee gemaakt te hebben maar ik ga er niet nog 1 doen voor een ander past life. We begonnen met een meditatie hier kregen we een aantal steekwoorden, daarnaast hebben we geverfd en gekleid. Ik was een Romeinse soldaat, ik groeide op in een kroeg in Rome en door alle verhalen die ik hoorde wou ik een soldaat worden. Ik zat in de front groep en kreeg later ook de leiding over een een groep soldaten. Ik zat 9 jaar in het leger en sneuvelde toen we een opstand moesten onderdrukken.
Wat ik leuk/interessant vond is dat ze het ons niet alleen vertelden maar dat we ook echt contact maakten met de energie van deze persoon.
Het was een leerzame en leuke ervaring.

De new life groep heeft inmiddels wel al een naam gemaakt als rebelse groep. We zouden stiekem feestjes organiseren en laat gaan slapen etc xD Ook waren er klachten binnen gekomen dat we niet altijd groeten... maarja je kan niet alles goed doen :p
dat was wel weer genoeg voor deze update en nu ga ik een ijsje zoeken
Groeten uit het zonnige Italië,
joris




  • 12 Juni 2014 - 12:32

    Didy Andeweg:

    Ha die Joris!,

    Fijn om weer van je te horen. En ook spannend om te horen over je belevenissen als Romeins
    soldaat.!
    Hier is het ook warm, maar we halen geen 35 graden. Wat een temperatuur.
    Ik heb je 2 dagen geleden post gestuurd en hoop maar dat het aan komt.
    Geniet nog maar van alles.
    lieve groeten, Didy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 5318

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 05 Augustus 2014

Mijn ervaringen op Damanhur

Landen bezocht: