De reis en aankomst - Reisverslag uit Baldissero Canavese, Italië van JorisDamanhur - WaarBenJij.nu De reis en aankomst - Reisverslag uit Baldissero Canavese, Italië van JorisDamanhur - WaarBenJij.nu

De reis en aankomst

Door: joris

Blijf op de hoogte en volg

03 Mei 2014 | Italië, Baldissero Canavese

Mijn reis begon vrijdag 2 mei om 11:30 op het jaarbeurs plein, de hele familie was uitgetrokken om er zeker van te zijn dat ik weg was.
Op een paar files na was de bus reis prima tot we bij de Zwitserse grens kwamen.
Hier ben ik er achter gekomen waarom de Duitsers nooit hebben geprobeerd Zwitserland over te nemen, tegen de tijd dat ze allemaal de grens over zouden zijn geweest zou de 2e WW al afgelopen zijn.
We hebben 2 uur staan wachten omdat er aan 5 mensen extra aandacht nodig hadden. daarnaast was het ook nog eens zo dat er niemand in Zwitserland zou in / uitstappen dus hoe zo moeilijk doen xD
Wat wel leuk was was om daarna wakker te worden met besneeuwde berg toppen als uitzicht.
Om half 9 s'ochtends kwam ik aan in milaan, met de metro naar centraal station en al snel zat ik in de trein naar Ivrea. van daaruit was het 10 minuutjes met de taxi en om 1 uur s'middags, na een volle dag reizen, had ik m bestemming bereikt; Damanhur.
ik was moe, had dorst en stonk maar eerst moest ik nog 2 uur wachten tot hun middag pauze voorbij was. (hier ga ik waarschijnlijk wel mee leren leven :p )
na was dingetjes te hebben in gevuld, kreeg ik de sleutel naar mn kamer waar ik de eerste nacht verblijf. Daarna heb ik een korte rondleiding gehad over het hoofd terrein en lekker lasagne gegeten. na dat ik hiermee klaar ben ga ik nog een stukje lopen en daarna lekker mn bed in. Morgen ontmoet ik de mensen waarmee ik de volgende 3 maanden samenleef, dus ben benieuwd.




  • 05 Mei 2014 - 17:38

    Ddidy:

    Erg fijn om je eerste verslag te lezen. Klinkt allemaal erg goed!

  • 18 Mei 2014 - 23:52

    Dino:

    Dank voor je sms! Fijn je te kunnen volgen :-)

    Net je eerste verslag gelezen. Binnen 1 etmaal op plaats van jouw bestemming, chapeau!

    Wow Joris wat een avontuur met inhoud, ben enorm benieuwd naar meer.

    Hug. (Op naar verslag 2)

    Note. Voor wat betreft Johan, inderdaad schrikken. Zijn veerkracht zal hem weer in de juiste conditie brengen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Mei 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 5319

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 05 Augustus 2014

Mijn ervaringen op Damanhur

Landen bezocht: